Thursday, November 22, 2007

**Chatting ခ်စ္သူ

*Chat ဆိုတာကိုဘာမွမသိ..နားမလည္တဲ႔ကြ်န္ေတာ္အတြက္ကအထူးဆန္းေလးတခုေပါ႕…
*သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔လက္ဘက္ရည္ဆိုင္ထိုင္တိုင္းသူတို႔ေၿပာေနတဲ႔ chat ထဲကအေၾကာင္းေတြ
*ေန႔စဥ္နားေထာင္ရင္းကြန္ပ်ဴတာသံုးတတ္ၿပီး chatting မတက္တတ္တဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ စိတ္၀င္စား
*လာမိတယ္..chatting မတက္တဲ႔ကြ်န္ေတာ့္ကို သူငယ္ခ်င္းေတြက တိုးတက္ေနတဲ႔ေခတ္ၾကီးမွာ
* chat ဆိုတာ ဘာမွန္းမသိတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုငႏုံ..ငအ…ငဒူတဲ႔ေလ..၀ိုင္းေလွာင္သေရာ္ ေနၾက
* တယ္ ..ကြ်န္ေတာ္လည္းမခံခ်င္စိတ္နဲ႔ chatting ကုိနားလည္ေအာင္ၾကိဳးစားၿပီးသူငယ္ခ်င္း ေတြ
* ကို ဆရာတင္လိုက္ရပါတယ္..ကြ်န္ေတာ္ skype chat ကိုစတင္Chat ၿဖစ္ပါတယ္..
* ပထမဦးဆံုးစၿပီး chat ေတာ႔ skype chat မွာနာမည္ေတြစရွာၾကည္႔တယ္.. ရွာရင္းရွာရင္း
*နဲ႔နာမည္ေလးတခုကိုကြ်န္ေတာ္အမွတ္မထင္စိတ္၀င္စားသြားတယ္..သူနာမည္ကျမင့္ၿမတ္သူတဲ႔..
* နာမည္ေလးကကြ်န္ေတာ႔္စိတ္ကိုေအးခ်မ္းသြားေစတယ္ဗ်ာ… ကြ်န္ေတာ္လည္းသူမ
*ကိုကြ်န္ေတာ့္နာမည္ေလးအပ္လိုက္တာေပါ႔..ေနာက္၂ရက္ေလာက္အၾကာမွာသူမကကြ်န္ေတာ္ကိုု
*chatပါေတာ႔တယ္..အဲ႔ဒီေန႔ေလးကကြ်န္ေတာ္႔အတြက္ အေပ်ာ္ဆံုးေန႔ေလးတေန႔ေပါ႔…
*ကြ်န္ေတာ္အရမ္းေပ်ာ္တယ္..ဘယ္လိုေပ်ာ္မွန္းကိုမသိဘူး..သူမကေတာ႕ဘယ္လိုခံစားရမည္
*ဆိုတာကြ်န္ေတာ္မသိခဲေပမဲ႔ကြ်န္ေတာ္႕ရင္ထဲမွာခံစားခ်က္ေလးတခုရွိမိတာကိုကြ်န္ေတာ့္ကိုယ္
*ကြ်န္ေတာ္သတိထားမိတယ္..ကြ်န္ေတာ္႔ရင္ထဲကိုတိတ္တိတ္ေလးခိုး၀င္လာတဲ႔ေကာင္မေလး တေယာက္ေပါ႕..
*chat မတက္တတ္တဲ႔ကြ်န္ေတာ္..ေကာင္မေလးေတြနဲ႔ စကားမေျပာတတ္တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္..သူမနဲ႔ေတြ ့မွ
*စကားေတြ ေဖာင္ဖြဲ႔တတ္လာၿပီ..သူမနဲ႔ေတြ႕ေနက် အခ်ိန္ေလးေတြ
* ေစာင္႔စားေနရတဲ႔ ခံစားခ်က္ေလးကို ကြ်န္ေတာ္တမ္းတတတ္လာၿပီ.. ေန႕စဥ္နဲ႔အမွ်သူ႕ အသံ ေလး
*ကိုနားေထာင္ေနခ်င္တာ ကြ်န္ေတာ႔အတြက္ကေတာ႔ရင္ခုန္ဆံုးအခ်ိန္ေလေတြပါ အဲ့ဒီ
* အခ်ိန္ေလးကိုကြ်န္ေတာ္ျမတ္ႏိုးမိေနၿပီ..ဒါေတြကိုသူမကေတာ႔မသိနုိင္ပါဘူး..သိေအာင္လည္း
*လုပ္မွာမဟုတ္ဘူးဆိုတာကြ်န္ေတာ္သိပါတယ္..ဘာလို႔လဲဆိုေတာ႔သူ႔မွာခ်စ္သူရွိေနလိုပါ…။
* ဒါေပမဲ႔ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႔သူ႕ကိုၿမတ္နိုးတြယ္တာမိေနၿပီ..သံေယာဇဥ္လည္းရွိေနၿပီ..ခ်စ္မိေန
* ၿပီ..တဖက္သက္အခ်စ္ဆိုတာဒါကိုေျပာတာျဖစ္မွာေပါ႔ေနာ္..ကြ်န္ေတာ္႔သူ႔ကိုတကယ္အရမ္း
* ခ်စ္မိေနၿပီဆိုတာ..သူငယ္ခ်င္းေတြ႕ေရွ႔မွာကြ်န္ေတာရဲရဲ၀ံ၀ံ၀န္ခံမိပါသည္…။
* ေနမင္း..မင္းကလည္းကြာ..ေယာက္်ားမဟုတ္တဲ႔အတိုင္းပဲ..မင္းတို႕ေတြခင္လာတာ
* ဒီေလာက္ၾကာၿပီ..သံေယာဇဥ္လည္းအရမ္းရွိေနၾကၿပီ..မင္းကဘာလို႔မေၿပာရဲတာလည္းကြ..
* ေယာက္်ားပဲ..ခ်စ္ရင္ခ်စ္တယ္ျပတ္ျပတ္သားသားေျပာျပလိုက္ေပါ႔ကြ..
* ေအးေလကြာ..မင္းကလည္း..ကိုခ်စ္တဲ႔သူကို..ကိုကခ်စ္တယ္မေၿပာရဲရေအာင္မင္းက..
* က်ားမဟုတ္ဘူးလားကြ..ဟုတ္တယ္..ေဇာ္ၾကီးေျပာတာမွန္တယ္..ငါတို႔လည္းေထာက္ခံတယ္..
* မင္းက ခ်စ္ရင္ခ်စ္တယ္ ေၿပာရဲရမွာေပါ႔ကြ..
* သူငယ္ခ်င္းေတြတေယာက္ၿပီးတေယာက္၀ိုင္းေျပာလိုက္..အားေပးလိုက္နဲ႔..ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႔စိတ္
* ေတြအရမ္းလႈပ္ရွားလာတယ္..ကြ်န္ေတာ္ဘာဆက္လုပ္ရမလဲ… သူမကိုကြ်န္ေတာ္ခ်စ္တယ္
* လို႔ေျပာလိုက္ရမွာလား..သူမကေရာကြ်န္ေတာ္႔ကိုလက္ခံနုိင္မွာလား..သူ႔မွာခ်စ္သူရွိေနတာကို
* သိသိၾကီးနဲ႕ေျပာတဲ႔ကြ်န္ေတာ္႔ကိုစိတ္ဆိုးၿပီးကြ်န္ေတာ္႔ကို block လုပ္လိုက္မွာလား..ကြ်န္ေတာ္
* ေတြးရင္းေတြးရင္းနဲ႔..ရင္ေတြေလးလာၿပီး..ေကာင္မေလးေရ..မင္းကိုငါအရမ္းခ်စ္တယ္လို႔ေအာ္
* ေျပာျပလိုက္ခ်င္တယ္..
* ျမင္႔ျမတ္…ကြ်န္ေတာ္သူ႔ကိုတိုးတိုးေလးေခၚေနမိတယ္..မင္းေၾကာင့္ငါ႕ရင္ေတြေဗ်ာင္းဆန္ေနၿပီ..
* ငါ႐ူးခ်င္ေနၿပီေကာင္မေလးရယ္..ငါဘယ္လိုေၿပာရမလဲ..မင္းနဲ႔ငါနဲ႔ၾကားကခင္မင္မႈကိုအခြင္႔ေရး
* ယူတတ္တဲ႔ေယာက်္ားတေယာက္လို ့ငါအေျပာခံရမွာလား..ဒါမဟုတ္မင္းငါ႔ကိုမုန္းသြားမလား..
* ေကာင္မေလးေရ… ငါ႔ကိုထြက္ေပါက္တခုေပးပါလားလို႔..စိတ္ထဲမွာေတာင္းဆိုေနမိတယ္…
* ေနာက္ရက္ေတြမွာသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔လက္ဘက္ရည္ဆိုင္ထိုင္ၿဖစ္ေတာ႔..ကြ်န္ေတာ္လည္း
* သူငယ္ခ်င္းေတြကိုဖြင္႔ေၿပာလုိက္တယ္..ငါသူ႔ကိုခ်စ္တယ္လို႔ေၿပာလိုက္ေတာ႔မယ္ကြာ…
* ေဟး…ဒါမွငါတို႔သူငယ္ခ်င္းေနမင္းကြ..သူငယ္ခ်င္းေတြ၀ုိုင္းၿပီးအားေပးလုိက္ေတာ႔..ကြ်န္ေတာ္႔
* စိတ္ေတြအားအင္ေတြအၿပည္႔နဲ႕ၿမင္႔ၿမတ္နဲ႕ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ေတြမဲ႔အခ်ိန္ေလးကိုကၽြန္ေတာ္ရင္ခုန္စြာနဲ႔
* ေစာင္႔ေမွ်ာ္ေနမိသည္…။
* ျမင့္ျမတ္ကိုကြ်န္ေတာ္ခ်စ္မိေနၿပီ..ကြ်န္ေတာ္မခံစားနိုင္ေတာ႔ဘူးၿမင္႔ၿမတ္ရယ္..ကြ်န္ေတာ္
* မြန္းက်ပ္ေနတဲ႔နွလံုးသားတခုကိုထြက္ေပါက္အၿဖစ္ရင္ဖြင္႔ခြင္႔ေပးပါေနာ္..ၿမင္႔ၿမတ္ကိုကြ်န္ေတာ္
* ျမတ္ျမတ္ႏိုးႏိုးခ်စ္ေနမိၿပီ..။ေနမင္းရယ္..ေနမင္းအခ်စ္ကိုၿမင္႔ၿမတ္အသိမွတ္ၿပဳပါတယ္..ေလး
* စားပါတယ္..တန္ဘိုးလည္းထားပါတယ္..ဒီကမ္ပါးေပၚမွာျမင့္ျမတ္ကိုနားလည္ဆံုး..အၾကင္နာဆံုး
* တန္ဘုိးထားဆံုးလူတေယာက္ကိုေၿပာၿပပါဆိုရင္ေနမင္းတေယာက္ပဲရွိပါတယ္ေနမင္းရယ္..
* ဒါေပမဲ့ျမင့္ျမတ္မွာလူၾကီးခ်င္းေစ႔စပ္ထားတဲ႔သူရွိေနၿပီ..ၿမင္႔ၿမတ္ဘာဆက္လုပ္ရမွာလ ဲေနမင္း..
*အေစာၾကီးထဲကျမင့္ျမတ္နဲ႔ေနမင္းသိခဲ႔မည္ဆိုရင္ျမင့္ျမတ္လည္းအခုလိုခံစားစရာမလိုဘူးေလ..
*ေနမင္းကိုျမင့္ျမတ္ခ်စ္မိခဲ႔ပါတယ္..ေနမင္းကိုျမင့္ျမတ္ျဖဴစင္ရိုးသားစြာနဲ႔ခ်စ္မိခဲ႔တာပါေနမင္းရယ္.
*အခုေတာ့ျမင့္ျမတ္ကအခ်စ္ကိုအေတြ႔ေနာက္က်ခဲ႔တာပါ..ျမင့္ျမတ္ကိုေမ႔လိုက္ပါေတာ႔ေနာ္..။
* ေနမင္းရင္ထဲမွာ ေနဆယ္စင္းမက ပူေလာင္ေနသည္..ေနမင္းခ်စ္တဲ့ ျမင့္ျမတ္ကေနမင္းကိုခ်စ္
* တယ္တဲ႔လား..ေနမင္းကိုခ်စ္ေပမဲ႔မိဘဂုဏ္သိကၡာျမင့္ျမတ္ရဲ႕ဂုဏ္သိကကိုေစာင္႔ထိန္းတဲ႔အေနနဲ႔
* ေနမင္းကိုစြန္႕လႊတ္ၿပီး မိဘေတြသေဘာတူေစ႔စပ္ထားတဲ႔သူကိုလက္ထပ္ေတာ႔မည္တဲ႔လား..
* ေနမင္းကို chatting မွာသိchatting ခ်စ္ၿပီး chatting ထဲမွာပဲထားသြားခဲ႔ၿပီလားျမင့္ျမတ္ရယ္…။
* ေနမင္းနားလည္ပါတယ္..ေနမင္းနားလည္မႈမ်ားစြာနဲ႔ ေပးဆပ္ျခင္းျဖင္ ့ထာ၀ရခ်စ္ေန မွာပါ
* ျမင့္ျမတ္ရယ္..Chattingခ်စ္သူေလးၿမင္႔ၿမတ္ကိုေနမင္းႏႈတ္မဆက္ေတာ႔ပါဘူး..ေနမင္းရင္ထဲက
* chattingခ်စ္သူေလးကိုထာ၀ရခ်စ္ၿခင္းမ်ားစြာၿဖင္႕..အစဥ္အၿမဲလြမ္းေဆြးမႈမ်ားနဲ႔..သတိရတမ္းတ
* ေနမည္ဆိုတာ..chatting ခ်စ္သူေလးသိနိုင္ပါေစ……………။

2 comments:

MOEKO KO said...

nay min ka ako a tine par pal larrrr arrr thu lo bal phit ya ohn mar lar ?
good tal byar
than yaw zin pop lay

Anonymous said...

လာဖတ္သြားပါတယ္... ေကာင္းပါတယ္...